tisdag 21 september 2010

Nu har jag hittat ett nytt ställe att bo på...


Jajjamen...
Sen en tid tillbaka har jag och Roby samt några till besökt en trevlig rollspelsim med vilda västern tema, nämligen Amiville i Colorado. Hela altet består av hela 14 simar där saker händer hela tiden. Det är väldigt lätt att fastna för detta med alla trevliga människor man lär känna. Och visst är det spännande att vara med i ett pågående rollspel? Efter att ha hjälp Vice Sheriff Dick med att hantera en jobbig typ som skulle arresteras utnämnde självaste borgmästaren mej till Vice Sheriff, så numera hjälper jag till att hålla lag och ordning! Passade dessutom på att även hyra ett litet rum i staden där jag kunde rezza några soffor så vi hade något att sitta på. Ibland går det vilt till men jag trivs som fisken i vattnet. Finns ju flera olika vilda västern simar men denna är nog den bästa jag provat hittils. Intresserade? Bara att söka på Amiville och teleportera sej dit, köpa sej lite snygga puffror och kläder få en grupptag så är det klart för ett besök. Finns en snubbe som gör otroligt snygga gamla vapen, och jag kan bara rekomendera att ni köper era vapen av honom..! Väl mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar