tisdag 4 maj 2010

En epok är slut...


Jaha...
Så kom då beskedet vi så länge anat nämligen att det var dags att vår tid vid fyren är slut. Efter att PetGirl gjort ett trevligt "hemma hos repotage" som hon publicerat på sin blogg så skrevs det kritiska kommentarer trots att jag svarade att alla är välkomna... Detta resulterade i sin tur i att Walentine tröttnade på tjaffset och beslöt sej för att ta bort fyren och helt enkelt lägga allt under vatten. ALLA kunde sitta där och snacka eller bara vara sej själva. Så nu är jag och Roby hemlösa igen... Nu har jag och Roby varit och städat bort alla våra saker och det känns trist att behöva lämna simmen och våra vänner vi har där under dessa omständigheter.

3 kommentarer:

  1. hahahahahah skulle ha förvånat mig tvättom...sänk skiten walle....kör hårt !!! :-)
    vi hejar på dig alltid, det vet du....vi svarta får !!

    SvaraRadera
  2. Här kommer en till svart får i och med att jag försvarar er i min blogg! ;-)

    Det får man ju inte göra om man vill tillhöra den "svenska eliten" på SL.

    SvaraRadera
  3. Svenska delen av sl har alltid varit och kommer alltid vara en drama magnet. Därav rör jag mig inte i de kretsarna längre. Hoppas ni som gör det har det så trevligt ni bara kan iaf. Ha en god sommar om inte annat.

    //Jazon Zimer

    SvaraRadera