onsdag 12 maj 2010

Äntligen är vi klara med huset...


Äntligen!
Så var vi då äntligen klara med att inreda huset vi lånat av Ikaros.
Då jag tyckte det fattades en del detaljer på huset så beslöt jag mej helt enkelt för att bygga dessa. Jag byggde en stor balkong där jag monterade räcken som jag köpte när jag letade växter. Sen behövdes det ju en altan att sitta och hänga på så därför byggde jag en sådan och ställde dit mina fina bänkar som jag fått. Efter ett tag märkte både jag och Roby att det fattades något runt ytterdörren... Jovisst!
Det skulle ju se snyggt ut om jag byggde ett farstuhus, så det blev att utnyttja byggkunskaperna man fått genom åren till just detta. Och när jag så småningom monterade dit det så blev det liksom mer komplett. Och när jag ändå var igång så byggde jag ett parasoll att ha på balkongen. Som om inte det vore nog har jag även lagt ut lite freebie prylar till våra kära besökare! VÄLKOMMNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar